ändrade planer igår kväll....!

Japp! Igår kväll så bestämde min familj att vi skulle äta på en resturang som ligger typ 5-10 min. gångavstånd, som ett litet avslut på lovet, MYS! Beställde det valiga (som jag gör på typ alla resturanger), någon form att kött, pomfritt och bearnaisesås... hihi! 
 
Idag så är det skola, så HIMLA tråkigt! Pallar verkligen INTE!!! :( Har ont i halsen, är jättetrött, och så vill jag inte... haha! ingen bra inställning till första dagen! Glömde även att göra öäxorna igår så har 2st. hyfsat svåra läxor ta i tu med.... :( INTE EN KUL START!
 
 
 
 

Kommentarer
amanda säger:

sv: lycka till! ha en fin dag :)

Svar: tack, dsm! :D
Ellen Sjöö

2013-04-02 | 12:48:43
Bloggadress: http://liindstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback