Hopptävling "bokad"!

Har anmält mig till en hopptävling på söndag! Nervös? ja!!! hihi...!! Dom senaste gångerna som jag har tävlat så har hästarna fått panik och skenat, som senast, när jag red Signorita, hon hade blivit riden en runda inna mig, och nör jag började rida så frustade hon och verkade trött, så tänkte ta det lugnt, men när jag fattade gallopp så skenade hon, hon frustade helt enkelt för att hon var upphetsad! Hon gjorde 3 stora bocksprång medans och katsade sig åt sidan och jag flög av... :( Inte så kul? Så jag tänkte noga med mina val, och skrev som vanligt 123 på vilka hästar som jag ville ha! Anmälde mig i.a.f. till 50 cm!
 
1. Cosmos!
 
Cosmos är inte min nuvarande favorit, men min älsklings häst innan, slö i dressyr men hyfsat pigg i hoppning men kan vägra! JAg valde honom eftersom jag innan tävlande honom 2-3 gånger och jag vet hur han funkar! :)

 
 
 
2. Stellan!
 
En riktigt fin häst! Duktig på att hoppa! Är pigg men kontrolerbar!
3. Rashida!
 
Längesedan som jag red denna tjejen! När jag frågade min ridlärare om råd vilken som jag skulle välja, så nämde hon Rashida. Litar såklart på min ridlärare, gillar Rashida oxå såklart!
 

Kommentarer
Lisbeth Johnson Börjesson säger:

Lycka till med din hästträning :)

Lisbeth

Svar: hur vet man om man vann? :) Jag hittar inget på baraelvira.se ;) När släpps det?
Ellen!

2013-05-27 | 23:39:08
Bloggadress: http://www.xn--skerhsthantering-vnbe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback