Nu får det väl ändå vara nog??

JAg är fortfarande sjuk... :( Missar NP i  No i skolan.... det klart att man inte ser fram emot det nationella proven, rent ut sagt hatar jag dom, men å andra sidan så är det bra att ha det gjort, jag kommer ju ändå att göra det sen! 
 
Sitter just nu instängd på mitt rum eftersom våra stäerskor är här :S. Tycker intr om att ligga framför TV:n medans dom går omkring och städar o.s.v. så jag sa till dom att inte ta mitt rum så kan jag sitta här tills dom har åkt! ;)
 
Kom på att jag hgar glömt att skriva om ridpasset i måndags..... fortfarande någon som vill att jag ska skriva det? Känns lite sent men i.a.f.! För er som inte visste det så är Chianti bättre nu (han har varit halt), han kan i.a.f. gå ut och gå (utan ryttare), så det blir säkert bra! 
 
 
 
Kom ihåg dagens blogg! 4 st anmälda!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback