Ok, då var vi här igen...

Japp, då var det dax att säga "sry för dålig uppatering igen... konstigt egentligen, precis innan uppdateringen började "sjunka" så hade jag världens bloggsug, flera inlägg per dag o.sv., det ska vi satsapå hela tiden nu ellerhur? Jag har knappt kunnat blogga heller, eftersom jag gjorde en sak hela helgen, läs vidare för att få veta... ;D
 
Tänkte göra detta inlägger till ett inlägg som egentligen är jättetråkigt att läsa, men vi kör ändå? Nämligen ett inlägg om mina senaste dagar! :D Vi börjar på den fösta dagen då inte kom något inlägg? Då kör vi!
 
Torsdag: skola, sedan följde jag med en kompis hem med skolbussen! Bara det ett äventyr i sig! ;D. Sedan så chillade vi baa hemma hoss henne innan vi  åkte till hennes häst! Hon skulle kköra dressyr träning för tränare så jag hängde med och kollade! Hon har en OTROLIGT söt häst som heter Nossi, 4 år, så inte så gammal och erfaren, men har hoppat bana på 50 cm!
 
Fredag: vi slutade en halvtimme tidigare än valigt eftersom vi hade stannat kvar veckan innan för att hjälpa till en kvart efter skolan och fick dubbelt så lång tid minus på nästa vecka, hhaa, bäst! Gick därefter hem och packade eftersom hela helgen så skulle jag på hajk! och nu kommer en riktigt tråkig nyhet... kan inte berätta NÅGONTING om haljen, eftersom det är hemligt var man gör på den eftersom det är en magihajk, tror egentlogen inte att någon på scoutgården som är yngre än mig läser detta, men för säkerhets skull! 
 
 
Bild: Inte från hajken utan några gamla naturbilder!
 
 
 och nu kommer en riktigt tråkig nyhet... kan inte berätta NÅGONTING om hajken, eftersom det är hemligt var man gör på den eftersom det är en magihajk, tror egentlogen inte att någon på scoutgården som är yngre än mig läser detta, men för säkerhets skull! så vi får helt enkelt hoppa direkt till söndag eftermiddag!
 
Söndag eftermiddag: HELT sjukt slut efter hajken, snälla pappa köpte försenat lördagsgodis till mig, så det var jag + datorn hela kvällen!
 
Måndag: skola... sedan RIDNING! WOOPA! Min syrra (som rider i gruppen efter mig), var sjuk så jag tog över hennes häst istället på min lektion eftersom hon skulle rida Stellan ( annars så skulle jag rida rashida). Ett eget inlägg kommer om ridpasset!!!
 
Tisdag (idag): var bara i skolan på förmiddagen, sen så pallade jag inte mer, min syrra har smittat mig, mår illa och är väldigt förkyld o.s.v.! Så har bara varit inne på datan och så hela dagen! :D Men blir säkert skolan imorgon!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback