1000 frågor om mig TAG

Hehe, blev väldigt många vet inte men försökte vsra så bra så möjligt ;) 
 
OBS!
Har inte läst igenom så kan vara felstavat! :)
 

1. Vilken svordom använder du mest? Jävlar, när jag blir typ "chockad", hehe

2. Äger du en iPod? Nej

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Min mamma har ingen inställning xD

4. Hur många resväskor äger du? Idk

5. Använder du flip-floppar? På sommaren

6. Var köper du dina matvaror ifrån? Min mamma handlar maten, och då handlar hon på olika ställen.

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden...

8. Vilken var den senaste filmen du såg? Flicka 2

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis? Kompis

10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Typ, objektiv och andra dyra grejer till kameran, sedan typ en resa eller så :)

11. Har någon någonsin kallat dig lat? ja....hehe

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej.....?

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Min CD.spelar funkar inte...

14. Vilken är världens bästa artist just nu? Passenger

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall Vad? vet inte..... :)

16. Många vänner eller få riktigt nära vänner som du litar på? Få vänenr att lita på.

17. Vad åt du till middag senast? Lax-lasange

18 Använder du huvtröjor? Ja, dom är så sköna :D

19. Kan du vissla? Aaa

20. Vem var den senaste som ringde dig? Mamma

21. Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält? Vet inte vad den heter, med en JÄTTEROLIG karusell på Tosselilla tror jag.

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Vet inte... :S

23. Vilket riktnummer befinner du dig i? Ingen aning... :)

24. Tittade du på tecknat när du var liten? Ja

25. Hur långt är det till ditt närmaste köpcentrum? Typ 10 minuter med bil/buss

26. Hur många syskon har du? en storasyster

27. Är du blyg inför det motsatta könet? Nee inte när jag är med kompisar 

28. Vilken film kan du alla repliker till? Stallkompisar.... hehe!

29. Äger du några popband t-shirts? Nej

30. När flög du senast? 2 veckor sedan

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4

32. Läser du för skojs skull? Ja

33. Pratar du några andra språk? Engelska och väldigt lite spanska 

34. Diskar du din egen disk? Några få gånger... hehe

35. Har du gråtit offentligt? Tror de

36. Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop

37. Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja, för det mesta

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nä...

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Idk

40. Kan du kasta macka? ???

41. Har du någonsin varit på Jamaica? Nej

42. Vad har du med dig in på bion? Popcorn!

43. Vem är din favoritlärare och varför? vet inte.....

44. Har du dejtat någon av en annan religion? Nej?

45. Vad har du för väder? Typ mulet :(

46. Har du en blogg? Ja, uppenbarligen

47. Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet? Går inte där än...

48. Gillar du att flyga? Ja

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Vet inte hahah

50. När sov du senast på golvet? Ingen aning

51. Vilken är din favoritdrink? Idk

52. Gillar du din boende-situation? ???

53. Vilken är din mammas hemstad? Vet inte hajajajajaj

54. Din pappas hemstad? Småland

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Ingen aning!

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Vissa...

57. Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nä...

58. Vilken är din favoritfrukt? Mango, fast har MÅNGA favoriter

59. Äger du en digitalkamera? Ja, både en digital system kamera och en vanlig

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 13

61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Njaaee

62. Tror du på liv på andra planeter? ja???

63 Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Pappa, hehe!

64. Tror du att Gud är man eller kvinna? Vet inte?

65. Vad var det senaste du åt? Lax lasange

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Vet inte

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? Jag vet inte 

68. Gillar du senap? Nä...blä

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag vet inte 

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja! Verkar läskigt men kul

71. Har du varit inblandad i en trafikolycka? Nej, men det var riktigt nära att en person körde in i oss en gång (korsade vår vägbana p.g.a. att den föraren nästan somnade vid ratten!

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Massa kamera grejer... :D

73. Tycker du om att krama folk? Ja...?

74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? JA!

75. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Tja, en Ö i havet, Lola Rosa (tror jag att den heter), faktiskt jakten på Wondla m.m..... jag kan typ gråta till vilka böcker som helst...

76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Vet inte

77. Vad är du allergisk mot? Inget

78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej...

79. Om du var född av motsatt kön, vad skulle du hetat? Min syrra ville att jag skulle heta Bert i vilken kön jag än va, mamma och pappa ville Peter och jag skulle nog vilja heta typ Robin (även URsnyggt på tjejer!)

80. Vad är det första du gör när du går upp på morgonen? Tar på mig strumpor och kofta...

81. Vilket är ditt roligaste barndomsminne? Vet inte.... jag var ganska sprallig som barn så har hört några stycken av mina föreldrar...

82. Vad får dig att gråta? När jag saknar nån, slår mig :P, en film/bok o.s.v.

83. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Vet intee

84. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Vet inte

85. Vem är din knasigaste vän och varför? Felicia elller Jossan

86. Har du gjort någonting olagligt någon gång? nää...

87. Vilken musikkonsert var du på senast? Har typ inte varit på någon :P
88. Vad har du för färg på tandborsten? Grön!

89. Har du varit med på tv någon gång? Nä, tror inte det...

90. Har du levande blommor hemma? Ja

91. Vilken är den dominerande färgen i din garderob? vet inte riktigt

92. Har du körkort? Nej, jag är 12...

93. Har du en bästis? nää, bättre att ha många vänner istället tycker att det är bättre att vara bra vänner...

94. Hur ser dina sängkläder ut? Hästar, sadlar och träns på... hehe

95. Vad får dig att koppla av? Musik

96. När skrattade du hjärtligt senast? Vet inte...

97. Vad ska du syssla med när du blir pensionär? Njuta!

98. Vilken var din bästa ålder? Typ 6, var SJUKT glad av att få börja skolan!

99. Berätta om någonting du ångrar Vet inte..... :D

100. Vad skulle du helst av allt vilja göra just nu? Åka till stallet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback