Bilen igen nudå!

Japp! Om drygt en timme är jag i backen, roligt! Älskar att åka skidor, hur roligt som helst! Sist vi åkte så åkte jag röda backar, stror att jag stannar dr iår oxå, ingen plan på svarta än....;) Däremot så är det kul att åka dom lite enklare backarna i racerfart! Gör det ibland, mamma och pappas miner alltså, priceless! :D
 
Är ganska nervös faktiskt, men vi tar det lungt idag! Rädd att ha glömt bort hur man gör liksom! Har allt i huvudet nu, hur jag svänger, känslan o.s.v. men är säker på att jag kommer glömma allt det i början! ;)
 Sitter med massa musik i öronen och tittar bloggar o.s.v. Tönkte fixa lite inställda, så att jag inte behöver känna att jag MÅSTE blogga HELA tiden, men kommer självklart upp vanliga inlägg också! :D
 
 
Bild: Utanför fönstret, vackert landskap! :) *taget med datan :(*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback