Bloggar som jag läser:

jJag läser VÄLDIGT många bloggar så jag lägger inte upp alla här... hehe
Klicka på bilderna för att komma till deras bloggar!
 
Dessa två bloggarna kollar jag mest, säkert minst 2 ggr per dag, hehe...
 
http://rebeccaelfving.blogg.se/
 
 
Denna bloggen fastnade jag för direkt! Personen bakom bloggen heter Rebecca och är tolv år. Hon har en medryttarhäst som heter Lelle och rider även på Lomma Ridklubb (precis som jag). Hennes blogg fylls med fantastiska bilder och bra uppdatering. Du kanske behöver vara lite hästintresserad för att läsa bloggen, eftersom det blandas in en del hästprat och bilder. En bra updatering hålls!
 
 
 
nellieberntsson.se
 
Dom flesta av er kanske vet vem Nellie Berntsson är, eller? Hon är i alla fall en 12 år gammal tjej, men hon har redan skaffat sig en karriär! Hon har tävlat SM och om ni inte vet vem hon är så kanske ni känner igen henne från Hööks katalogerna? Dom flesta lite större bloggarna brukar kanske inte ha så många inlägg per dag men det har hon! Flera stycken om dagen. Hon är oxå en perfekt coach! Hon skriver pushande inlägg och ger bra insperation!
 
______________________________________________________________________________________________
 
 
Dessa kollar jag ibland, oftast varje dag!
 
 
zmilalin.blogg.se
 
 
miffadtjej.blogg.se


 
saftfarsan.blogg.se
 
 
 
 
 
 
 
 
 

thiner.blogg.se
 
 
 
ellinoremajthelaus.blogg.se
 
 
zarish.blogg.se
 
 
 
hejfeliciaa.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback