Ridningen igår!

Hej finisar!
 Min syrra hade läxor så att hon kunde simma i dom, så jag fick ta över hennes häst! Glad att slippa Grey nu då, speciellt eftersom hon rider min favorit häst!
 
Väldigt nöjd med henne (hästen :P). Hon heter Holly och är hyfsat ung, har inte allt i sig än med ställning osv. men skötte sig super. Lite för mycket sladdtrav innan hon fattade gallop, men hon har nog inte heller den bästa kondisen! :D
 
Vi jobbade mycket på volter och ställning. Vi började med att göra en volt i varje hörn. Ignorerade ställningen tills vi fick in klämmen med en lagom stor volt som var rund och mot slutet så började vi med ställningen, gick bra! :D
 
Sedan gick vi in på serpentinbågar över bommar. Där blev hon aotomatiskt lite ställd, min fina flicka! LOVE HER! Ibörjan red jag lätt över bommarna men det blev lite för skumpigt och ville inte störa henne så jag ställde mig upp ist, gick bättre!
 
 
Har ingen som kan ta bilder när jag rider, sry, men nästa gång någon följer med så ska jag be dom, så det får bli en weheartit saver idag!
 
Bild: weheartit.com
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback