It´s a new day

Idag så ska jag som sagt på släktkalas, kameran hänger med tillsamans med stativ! Många foton ska det bli! Ska ha dom nya örhängena som jag köpte igår (se haulen) men jag vet inte vad jag på mig! 😁
 
Jag vet inte vad ni vill ha för inlägg som inte är om min dag, vill ni ha fler videos, vill ni ha typ weheartit collage (eller typ som jag hade i mitt förra inlägg) jag vet inte vad ni vill ha, för jag kan blogga om vad som helst men det är ju ändå ni som läser det!  😉
 
Förresten så kanske mamma ska klippa mig idag, scary! Ibland så tar vi frisören och ibland så klipper mamma, för att hon tycker att det blir samma resultat ändå (vi har lite spridda tankar om detdär) och så slipper hon lägga ut 300 kronor på en klippning...
 
 

Kommentarer
Nina, drömmen om att bli fotograf~ säger:

fin blogg! ♥
allt bra med dig? Va gärna med i min veckans blogg lite längre ner på bloggen :)
kram!

2013-02-10 | 11:31:12
Bloggadress: http://ninawallinder.blogg.se
Maja säger:

hej hur mår du?
kram! :)

Svar: bra tack! Vad fin design du har på din blogg :)
Ellen Sjöö

2013-02-10 | 14:28:21
Bloggadress: http://mmajaslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback