Mello snart!

japp, eller jag vet inte när Melodifestivalen börjar men det borde väl vara snart?? ;)
 
Men jag har vart på burlöv center (fortsätt scrolla för att se min Haul), och sedan så har jag inte gjort någonting.... nä, ingenting. Eller jo, jag var ute i trädgården men annars så har jag bara varit inne på datan och kollat på TV o.s.v.... typical Ellen helg.
 
Imorgon så ska jag på släktkalas, roligt! Min kusin fyller år så att vi ska till dom...
 
 
Dagens outfit kommer här!
 
NU kommer nog några av er tänka: är inte tröjan bakomfram? Svar: NEJ! den ska vara så :D 

Kommentarer
Ella (ridskolan) säger:

Guud vad fin tröja!!!

Svar: man tackar :D
Ellen Sjöö

2013-02-10 | 20:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback