Tråkdag ida då...

 Bild: En sovande Nellie :)
 
Ja, en riktigt tråkig dag idag... Har ingenting att göra, ligger med min arosa mjukisbyxor framför datan hehe....
Har egentligen lust att fota, men det är tråkigt väder ute, ingen snö och inga fina blommor... :/ Jaja, ska inte klaga nu när det äntligen är helg, tusen gånger bätte än skola, just saying! :D
 
Jag och min syrra gjorde Lunch, gick inte bra för någon av oss. Hon skulle göra en vegetarisk pastasås och skulle ta bort pannan från plattan, kommer på att hon glömt sätta på pasta, gör det men sätter på fel platta, och sätter istället på den plattan som hon hade flyttat pastasåsen till, inte konstigt att hon klagade på att den brände sig när den bara stod där , haha!
 
Min omelett blev inte heller så lyckad. När jag frågar Matilda om 6:an blir bra (hade haft den på 6:an väldigt länge), nä, sa hon och satte den på 8:an, gissa vems undersida på omeletten det var som blev näst intill svart.... haha! Inga bra kockar idag alltså! :D


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback