5 saker om mig

 
# Jag älskar att bada, jag är typ som fisken i vattnet,  haha <3
 
# Jag älskar att ta gamla burkar eller förpackningar saker och göra till nya roligare och finare grejer :) Bra för naturen oxå...
 
# Jag kan typ ta upp min kamera och rengöra den och kolla på den och så.... hehe, vet inte varför, bara tycker att det är coolt att jag har den! :D 
 
# Jag älskar att skriva smilisar (som ni kanske märkt :) :D :P :*
 
# Jag står hellre bakom kameran en framför, jag blir ALLTID dålig på foton, hehe, så jag fotar hellre än att bli fotad.
 
 
 

Kommentarer
Ella säger:

Jag är också HELT GALEN i att bada jag älskar det och kan bada flera timmar i streck!

2013-02-04 | 20:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback