Varför skaffar jag denhär bloggen?

 
 
Innan hade jag en blogg som hette iheart.blogg.se men efter att jag hade ändrat in mail så ville den inte logga in där längre... Så du får gärna gå in och kolla där men alla bilder som lagts upp där kommer antagligen läggas upp här igen för att jag inte har haft möjlighet att gå runt och fota nu... :(
 
 
Men vem är jag?
Jo, jag är en 1 årig tjej som Älskar djur. Jag har en katt som heter Pysen (bondkatt, hade mamman själva så vi har kännt honom sedan han var en liten plutt :P) och en hund som heter Nellie (engelsk cocker spaniel). Sedan så sköter jag en privat häst som heter Chianti genom att mocka, borsta skritta av, fixa foder eller smörja till ägaren 2 gånger i veckan (rider även hela ridpass ibland). Tyvärr så har Chianti operarats ett flertal gånger i ansiktet och kan inte ridas nu och behöver ägaren morgon och kväll, så kan inte hjälpa till just nu... :(.
 
Men jag rider även en dag i veckan på ridskolan Lommaridklubb. Älskar den ridkolan asså!
 
Jag går ju självklart i skolan (6an) och vi har en MASSA prov/diagnoser och vi ska även sedan göra nationella
prov = inte bra update på vardagarna, men jag ska absolut försöka mitt bästa!
 
//Ellen!
 
 

¨ 
en av minafavorit bilder på Pysen
 
 
 
 
Min hund när hon försöker vecka mig på morgonen! 
Min hund! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback