Är allt bra med er?

Jag var ju somsagt i stallet idag! Eller, jag skrev ett inägg om det i morse men det verkar inte ha kommit upp... aja! Men var i stallet från klockan 9 på morgonen till klockan 5 på kvällen! :D Är sjukt trött nu! Ligger redan med pyamas, nerdragna persienner och datan med täcket upp till hakan haha!
 
Men skulle ha fotat en MASSA grymma bilder, men minneskortet hakade upp sig (som det gör ibland) och nej, Inte för att det är fullt i minnet utan för att det liksom hakar upp sig och kameran kan inte hitta det, så jag kunde inte fota... :(
 
 
 
Jag vet hur man kan fixa det, men behöver datan till det (man helt enkelt stoppar in det i datan och låter datan hitta det, sedan in i kameran och så funkar det igen, skumt!).
 
 
Red Chianti sen, Filippa (hans ägare) red halva passet och jag halva! Han är inte lätt den hästen alltså! Gick sisådär!
 
Har nu bestämt vilka dagar som jag sk ata Chianti nu när det är lov! Måndag (eftersom jag har vanlig ridlektion då), Tordag (bara för att) och fredag (ska ändå på dressyrkurs!). 
 
Ser oxå sjukt mkt fram emot dressyrkursen på Fredag! Jippie!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback