Dagens blogg!

Är ni med?
 
Tänkte starta en "dagens blogg"! Jag kommer lotta för att det ska vara rättvist och den som vinner kommer att få ett inlägg där jag länkar bloggen, lägger till en bild från er blogg och skriver några plus om bloggen! Bloggen kommer att stå länkad högst upp till höger tills nästa "dagens blogg" ( ca. 3 veckor, mer eller mindre, men minst en vecka!)
 
Det enda som ni behöver göra är att kommentera att ni är med och sedan har ni en lott. Vill du ha större chans? Gör då ett inlägg på din blogg om att du är med så får du en x-tra lott i tävlingen! LYCKA TILL!! 
 

P.S.
Glöm inte länka din blogg i kommentaren och om du har bloggat om det, länka inlägget! ;)
D.S.

Kommentarer
Hanna säger:

Jag är med!

Svar: lycka till! ;)
Ellen Sjöö

2013-03-08 | 21:15:04
Bloggadress: http://hannawestiin.blogg.se
Ella säger:

Jag ska vara med :D:D:D:D

2013-03-15 | 15:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback