Era kommentarer

Jag blir VÄLDIGT glad när ni kommenterar, smilar fortfarande onödigt mkt när jag ser att jag har får en ny kommentar! Jag går alltid in på era bloggar (om ni har någon) och lämnar kanske en kommentar där? Svarar oftast på era kommentarer om det finns någon fråga i den o.s.v! Jag har haft kanske 3 andra bloggar, men dom har jag lagt ner/slutat blogga på/tagit bort eller som på min senaste så har inte inloggningen funkat = behövde skaffa ett helt nytt konto. Jag har nog slutat på alla dom bloggarna för att ingen gick in på den och ingen kommenterade. Jag vet också och har sett i statistik att bloggar man inte så ofta = mindre besökare. Kanske inte har varit den bästa på den fronten, men försöker ;) Det är kul att ni hörs och jag fåri genomsnitt 1-2 kommentarer per dag, jämför mig nu INTE med typ Nellie B. utan jämför det med mina förra bloggar! Min statistik går upp emot 30 sidvisningar och 12 unika besökare! Roligt! Känns bra att det har gått bra för en av mina bloggar tillslut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback