GLAD PÅSK (i efterskott...)

Hade en JÄTTEBRA påsk i år! Åkte upp till stugan som ligger på landet tillsamans med mina kusiner m. familj från mammas sida av släkten och mormor, morfar och min moster! Vi gick ut i skogen, letade efter påskägg, åt god mat o.s.v.! Sedan på kvällen så kom mina sysslingar och mina gammel mostrar! Då firade vi min födelsedag genom att jag fick öppna lite paket och äta tårta! resten av kvällen så blev det en MASSA prat o.s.v.!
 
Mina sysslingars pappa är fotograf! Han hjälpte mig med minneskortet och gav mig några tips, sådana är ju alltid välkomna! ;) Tyvärr så kan han väldigt lite svenska eftersom han är tysk, så det blev engelska blandat med svenska blandat med att hans son översatte! :D 
 
 
Bjussar på lite bilder från google! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback