Föråt för typ ingen uppdatering...

Ja, förlåt för ingen uppdatering, men tänkte skriva ner lite saker som jag kan göra i framtiden! Säg till om ni inte vill ha det inlägget eller vill läga till något!
 
# Dagens låt! Att jag lägger upp en spotify låt (som jag har gjort innan, kolla inlägget under). En ny låt för varje dag! Vad tycker ni om den idén?
 
# Dagens blogg! Jag har ju en igång som ska avslutas, fast bara en har anmält sig ;) Så jag väntar någon dag till. INLÄGGET HITTAR NI HÄR!
 
Dagens/veckans failbild! Det blir nog veckans failbild, eftersom jag nog inte har så många bilder som passar till detta, annars så får ni gärna skicka era egna failbilder till [email protected], så kommer antagligen er bild ut på bloggen SJÄLVKLART med länkning om du har en blogg!
 
Om du har några fler idéer så är det bara att kommentera!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback